.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال ایجاد تعطيلات زمستاني

احمدي نژاد با تاكيد بر لزوم گسترش و نهادينه شدن سفر در بين خانواده هاي ايراني، از احتمال در نظر گرفتن تعطيلات زمستاني در آينده خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمود احمدي نژاد رئيس جمهور در مراسم تجليل از خادمان سفرهاي نوروزي گفت: نگاه ما به انسان نگاهي صرفا اقتصادي نيست بلكه ما انسان را موجودي متعالي مي دانيم و كمال و تعالي انسان سر فصل همه برنامه ريزي هاي ما است.
وي افزود: نوروز فقط يك تحويل سال نيست بلكه نوروز حقيقتا يك تحول در روح جان زندگي و طبيعت است.
احمدي نژاد با اشاره به فراز و نشيب ها در طول سال تصريح كرد: به محل تحويل سال، انسان ها به لحاظ روحي نيز مجددا فعاليت را آغاز مي‌كنند. و تعبيه نوروز در عالم يك امر آسماني است و ترويج و پاسداري از آن نيز يك توفيق الهي.
رئيس جمهور ادامه داد: در اين تحول اميد به درك زيبايي ها و لطافت و محبت و عشق تكامل مي‌يابد، در سفر هاي نوروزي فقط آدم ها جا به جا نمي شوند بلكه تحولات بزرگي رقم مي خورد.
رئيس جمهور با اشاره به تحولات بزرگي كه به واسطه سفرهاي نوروزي رقم مي خورد اظهار داشت: صله رحم، همبستگي ملي تحرك اقتصادي و توزيع ثروت در همه جاي كشور، ارتقاء خود باوري ملي، ارتقاء امنيت ملي و تقويت بنيان خانواده از جمله تحولاتي است كه فقط سفرهاي نوروزي رقم مي‌زند.
وي با تاكيد بر لزوم گسترش ايران شناسي افزود: ايران شناسي نيز از جمله كارهاي بزرگي است كه بايد انجام شود چون هنوز ايران و ميراث بزرگ و فرهنگ ها زيبايي هايش ناشناخته است و حتي از 60 هزار روستاي كشورمان، حداقل 20 هزار روستا داراي جاذبه گردشگري است.
وي ميزان جابه جاي در نوروز را به نسبت جمعيت بزرگترين جا به جايي مردم يك كشور در پانزده روز دانست و گفت: ما جامعه‌اي شاداب و اميدوار مي‌‌خواهيم و بايد به نقطه‌اي برسيم كه همه ايراني‌ها همه جاي ايران را ببينند چرا كه ايران يك خانواده بزرگ است كه بايد متجلي شود و نوروز فرصتي بي نظير براي اين هدف است.
احمدي نژاد با تاكيد بر لزوم افزايش سفرهاي نوروزي گفت: مديريت دهها ميليون سفر، برقراري امنيت بي نظير، فراهم كردن آسايش و تفريح، دادن اطلاعات به مردم و تقويت عشق به ايران كار بزرگي بود كه در سفرهاي نوروزي انجام شد.

وي با تشكر از همه دست اندركاران سفرهاي نوروزي در بخش‌هاي مختلف به خصوص كساني كه در لحظه تحويل سال در خدمت مردم بودند اظهار داشت: اين سفرها بايد نه تنها در تعطيلات نوروز بلكه در تعطيلات مختلف نهادينه شود و اگر در آينده تحولاتي اتفاق افتاد و تعطيلات زمستاني داشتيم در آن تعطيلات نيز صورت گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.